Taas kaksi vapaapäivää.

Eilen olin shoppailemassa Puerto Banuksessa. Jokapuolella oli ihan käsittämättömiä alennuksia ja tulinkin takaisin hotellille kolmen ison säkin kanssa uusia vaatteita. Ei vaan voinut vastustaa kun Zarassakin oli 70 prosentin alet ja vaatteita lähti hintaan 2,99 ja 3,99. Ah.

Tänään olin koko päivän rannalla.