Vapaat. Tälläkin viikolla kelit suosivat, vaikka alkuviikosta näyttikin sateiselta. Keskiviikkona pyörin Puerto Banuksessa, ihmettelin Versacen, D&G.n ja Armanin liikkeitä sekä valtavia huvialuksia. Rakastuin viime viikolla Bershkan liikkeeseen ja siellä piti vierailla uudestaan.

Täällä on yllättävän helppo liikkua ilman pelkoa eksymisesta, sillä alue jossa asun, on meren ja suuren valtatien välissä. Vielä en ole uskaltautunut bussimatkailijaksi, mutta ensi viikolla on jo lähdettävä tutkimaan uusia paikkoja kauemmas.