Keskiviikon aamupaiva kului Gibraltarilla eraan hotellin asiakkaan kanssa. Keli oli tuulinen, kaupat kalliita ja muutenkin fiilis oli samanlainen kuin paljon mainostetuilla turistikohteilla; "tassako tama nyt sitten on?" Tosin, oli kylla ihanaa kun kaupoissa puhuttiin englantia ja kaikki tekstit olivat englanniksi. Paluumatkalla samassa bussissa oli suomalaisia, arvatkaapa vaan oliko outoa kuunnella omaa kielta vieraiden ihmisten puhumana. Tahan asti olen lievittanyt suomenkielen ikavaani selailemalla yhta ja samaa trendia uudestaan ja uudestaan. Myos Samun ja Jarnon opinnaytetyo on ollut tarkassa luvussa. ;)

Sain myos kortit postiin, mutta samalla hetkella kun pahvit irtosivat kadestani lootaan, tajusin siina lukevan kissankokoisilla kirjaimilla "LOCAL". Etta nyt sitten jannitykselal odotamme, tuleeko paikallispostiin laitetut Marbellakortit Gibraltarin postimerkeilla perille.... 

 

 

1246727288_img-d41d8cd98f00b204e9800998e