Alkuviikosta ihmettelin hotellilla melkolailla itsekseen liikkuvaa nuorta poikaa. Vapaapaivien aikaan auringonoton lomassa tuli keskusteltua myos taman kaverin kanssa. Kavi ilmi etta slovakialaispoika on suuri suomalaisbandien fani ja olikin seota onnesta kun kuuli mista olen kotoisin. Vaikka tiesin etta suomessa asustaa eraskin valkopartainen ja punapukuinen kaveri jota satuolennoksi vaitetaan, mutta en tiennyt meidan kaikkien suomalaisten lukeutuvan tahan satukategoriaan.
lauantai, 28. maaliskuu 2009
Kommentit